En suverän dag idag

Goddagens allesammans! Den har dagen har faktiskt varit grym idag. Det började en vanlig dag i skolan som vanligt, det var suverän mat idag i skolan. Alla elever i skolan fick nån slags skinka och potatis, eftersom jag är som jag är så fick jag kyckling. Efter skolan så hämtade min kära moder mig. Jag gick hem för att byta om och fixa mig lite, sedan träffade jag en av mina kära kompis Love Nilsson. Vi tog en liten promenad i lilla Norrtälje stad, sedan bestämde vi oss för att ta en fika. Vi gick till Café Pelikan, vi tog en dricka där. Vi pratade lite, sedan ringde Melker Ekdahl och sa att han såg oss inne i Cafét. Så då kom han ner, Ellen Jakobsson var med honom. Vi pratde en lång stund, det var faktiskt grymt roligt. Sedan gick Melker hem, Ellen var tvugen att gå hem. Då bestämde jag och Love oss för att ge oss iväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu